Zvoľte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Ďalšia strana
Po ťažkom obede sme ospalí. Má to svoje biochemické opodstatnenie
20
FEB
Prečo sme po ťažkom obede ospalí?

Odskočíme si z práce na obed a dáme si niečo z tradičného slovenského menu. Tušíme, že po obede už takí produktívni nebudeme. Má to svoje chemické vysvetlenie.

 

Celý článok
Maslo ghí – všestranný pomocník nielen v kuchyni
Maslo ghí – všestranný pomocník nielen v kuchyni
17
FEB

Prepustené maslo je zdrojom dôležitých živín, je vhodné na varenie, pečenie i vyprážanie pri vysokých teplotách a môžu ho konzumovať aj tí, ktorí trpia intoleranciou laktózy.  

Pestrá a vyvážená strava počas chudnutia
Júlia Rašlová
Pestrá a vyvážená strava počas chudnutia
16
FEB

Vyvážená a pestrá strava tvorí až 70 % úspechu pri redukcii nadváhy a obezity. Strava musí telu dodávať potrebnú energiu a živiny.

Na možnosť otehotnieť vplýva nadváha a inzulínová rezistencia
redakcia
Na možnosť otehotnieť vplýva nadváha a inzulínová rezistencia
15
FEB

Priviesť na svet dieťa je najprirodzenejšou túžbou každej ženy. No každá je iná, rozhoduje vek i celkový stav zdravia či nadváha. 

Repkový olej je univerzálny. Kde a prečo ho použiť?
redakcia
Repkový olej je univerzálny. Kde a prečo ho použiť?
14
FEB

Hlavnými pozitívami repkového oleja je ideálny pomer omega-3 a omega-6 tukov, obsah viacerých vitamínov, univerzálna chuť a vysoký bod zadymenia. 

Bez bielkovín svaly neporastú. Odkiaľ ich čerpať?
Bez bielkovín svaly neporastú. Odkiaľ ich čerpať?
13
FEB

Svalová hmota je veľmi dôležitá aj pre ženy, pretože čím viac svalov máme, tým viac tuku spálime. 

Akými potravinami znížiť cholesterol?
Akými potravinami znížiť cholesterol?
8
FEB

Zvýšená hladina cholesterolu v krvi patrí v súčasnej dobe medzi základné faktory ovplyvňujúce vznik kardiovaskulárnych ochorení. 

Ako bojovať proti hladu?
Ako bojovať proti hladu
6
FEB

Hlad sa môže stať veľmi ľahko nepriateľom. Regulácia hladu a jeho hravé zvládnutie však nemusí byť ťažkým orieškom, ak máte potrebné znalosti. 

 

Chudnete a pijete „ionťáky“ pri cvičení? Pozor na to!
Chudnete a pijete „ionťáky“ pri cvičení? Pozor na to!
2
FEB

„Iontový nápoj je tréningový nápoj, ktorý s chudnutím nemá nič spoločné. Podľa obsahu ho môže podporiť, alebo nie,“ objasňuje profesionálny tréner PhDr. Ľuboš Gsch.

Cenné omega-3 a omega-6 tuky. Ako ich doplniť do tela?
redakcia
Cenné omega-3 a omega-6 tuky. Ako ich doplniť do tela?
31
JAN

Ešte donedávna boli tuky vo všeobecnosti vnímané skôr negatívne. Tento trend už, našťastie, pominul a dnes vieme, že tuky by mali byť súčasťou každodenného stravovania, pretože dodávajú do tela koncentrovanú formu energie. Je však potrebné rozlišovať medzi nimi tie, ktoré sú pre náš organizmus nevyhnutné, a tie, ktorých príjem by sme mali obmedziť.

Top zdravé reštaurácie na Slovensku, na ktoré len tak ľahko nezabudnete
Janka Chocholová
Top zdravé reštaurácie na Slovensku, na ktoré len tak ľahko nezabudnete
30
JAN

V reštauráciách zameraných na zdravú výživu máme možnosť konzumovať stravu bohatú na ovocie, zeleninu, celozrnné výrobky a nenasýtené tuky. 

Výnimočne chutné tipy, ako zaradiť semiačka do jedálnička
Praktické tipy, ako zaradiť semiačka do jedálnička
25
JAN

Ste fanúšikmi semiačok, no už vám dochádza fantázia, na aký spôsob ich konzumovať? Trošku sme pátrali a vybrali pre vás zaujímavé a hlavne chutné recepty s použitím rôznych semiačok. 

Proteínový prášok je skvelou náhradou múky
Janka Chocholová
Proteínový prášok je skvelou náhradou múky
23
JAN

Vyskúšajte si jednoduché proteínové recepty, ktoré sú vhodné na udržanie optimálnej hodnoty bielkovín v organizme.

Prečo nezačínať chudnutie drastickou hladovkou?
Janka Chocholová
Prečo nezačínať chudnutie drastickou hladovkou?
20
JAN

Najlepší spôsob, ako sa začať efektívne a zdravo stravovať, je ísť na to postupne.

Traja zdraví pomocníci úspešného chudnutia
Traja zdraví pomocníci úspešného chudnutia
19
JAN

Vybrali sme pre vás tri potraviny, ktoré vám pomôžu v spaľovaní tukových zásob, dodajú energiu a posilnia zdravie. 

Obed, ktorý zasýti aj pri chudnutí
Júlia Rašlová
Obed, ktorý zasýti aj pri chudnutí
18
JAN

Ani počas chudnutia sa nevzdávaj chutného obeda. To, že sa snažíš schudnúť, neznamená, že budeš jesť len šalátové listy. 

| Počet komentárov: 1
Dušan Plichta: V pozícii zamestnanca mi chýbala sloboda a sebarealizácia
Dušan Plichta: V pozícii zamestnanca mi chýbala sloboda a sebarealizácia
13
JAN

„Aj napriek neistote a i istému strachu som opustil dobrú pozíciu v práci a vrhol som sa do realizácie svojich snov,“ hovorí zakladateľ úspešnej značky POWERLOGY. 

Chudni kvalitným spánkom
Júlia Rašlová
Chudni kvalitným spánkom
12
JAN

Spánok. Kto z nás by ho nemal rád. Možno si ani neuvedomuješ, aký je dôležitý práve pri chudnutí. 

7 receptov na božské smoothies
7 receptov na  božské smoothies
12
JAN

Cítite sa tak, že každú chvíľu vybuchnete? Bojujete s únavou, poruchami koncentrácie či podráždenosťou? Dajte sa dokopy tak, že si každý deň doprajete jeden z týchto siedmich smoothie nápojov. 

Fermentované potraviny sú v zime správnou voľbou
Fermentované potraviny sú v chladných mesiacoch správnou voľbou
5
JAN

Chýbajúce živiny a prospešné mikroorganizmy dodajú do organizmu i fermentované potraviny.

 

| Počet komentárov: 1
Zvoľte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Ďalšia strana
Chudnutie

 

Aký je podľa vás najúčinnejší spôsob chudnutia?

Jednoznačne diéty
Zdravé stravovanie
Pravidelné cvičenie
Kombinácia cvičenia a zdravého stravovania

Celkom hlasovalo: 1015
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.