Daj cvičeniu štýl s odolnými Supershape PODLOŽKAMI.

Pravidlá pri intolerancii laktózy
9
JUL
Pravidlá pri intolerancii laktózy
redakcia

Robia vám niektoré potraviny zle, ťažia vás a aj keď sa im vyhýbate, opäť narazíte na ďalšiu, ktorá vám priťaží? 

Celý článok
Aby pohyb nebolel
redakcia
Aby pohyb nebolel
8
JUL

Dali ste si predsavzatie, že si zlepšíte formu a začnete opäť cvičiť? 

Horčík ako významný pomocník pre rovnováhu v živote
redakcia
Horčík ako významný pomocník pre rovnováhu v živote
7
JUL

Čo stačí k prílevu hormónov šťastia, teda endorfínov? Nové topánky? Posedenie s priateľmi pri pive? 

Koniec bolestivému trápeniu. Prichádza Hilterapia®
Medante
Koniec bolestivému trápeniu Prichádza Hilterapia®
6
JUL

Ak patríte k početnej skupine ľudí, ktorí trpia chronickými bolesťami svalstva, šliach či kĺbov, určite viete, ako bolesť dokáže nepríjemne paralyzovať. 

Piliere zdravého životného štýlu. Poznáte ich?
Gemerka

Vedeli ste, že životný štýl ovplyvňuje naše zdravie až na 80 percent? Zvyšných 20 percent je daných genetikou či úrovňou lekárskej starostlivosti.

Pomáha káva k lepšiemu športovému výkonu?
Pomáha káva k lepšiemu športovému výkonu?
2
JUL

V prieskume sa Slováci preslávili ako veľkí milovníci kávy. 

Ovsené vločky sú zdravé. Jedzte ich pravidelne
Ovsené vločky sú zdravé. Pozor, ako si ich pripravujete
30
JUN

Asi každý z nás pozná a niekedy aj ochutnal ovsené vločky. 

Nemáte čas na jedlo? Zachránia vás chutné a výživné smoothies
Nemáte čas? Zachránia vás chutné a výživné smoothies
29
JUN

Pripravíte ich bleskovo, je v nich zachované maximum výživných látok a vynikajúco chutia. 

10 krokov k pozitívnemu prístupu k životu!
redakcia

Niet pochýb o tom, že kladný pohľad na život je základom zdravia, úspechu, šťastia a spokojnosti. Je však postoj to jediné, čo odzrkadľuje, ako sa cítime? 

Malé zamyslenie nad raw food
Malé zamyslenie nad raw food
26
JUN

Nový trend, alebo ak chcete výživový smer raw food, teda surová strava, zažíva v poslednej dobe neuveriteľný boom.

Vitamíny skupiny B dodávajú telu energiu počas celého dňa
Vitamíny skupiny B dodávajú telu energiu počas celého dňa
24
JUN

Hovorí sa o nich ako o B komplexe a skladajú sa zo skupiny ôsmich vitamínov: B1, B2, B3, B5, B6, B7, B9, B12.

Cesta k zdraviu. Vykročte!
redakcia
Cesta k zdraviu. Vykročte!
23
JUN

Keď dlhodobo nezdravo žijeme, telo reaguje takzvanými stresovými odpoveďami, ktoré spočiatku vnímame len ako tichý šepot: búšenie srdca, bolesti hlavy, poruchy spánku a podobne. 

Antioxidant selén ochraňuje svalstvo a ovplyvňuje výkonnosť
Antioxidant selén ochraňuje svalstvo a ovplyvňuje výkonnosť
22
JUN

Je dôležitým antioxidantom, ktorý má obrovský význam aj pre športujúcich ľudí. Chráni svaly a má vplyv aj na samotný výkon. 

Čo spôsobí nadmerný príjem bielkovín?
Čo spôsobí nadmerný príjem bielkovín?
17
JUN

Túžba po vyšportovanom a svalnatom tele vedie často ženy aj mužov ku konzumácii bielkovín v podobe doplnkov stravy, teda kokteilov, tabletiek či tyčiniek. 

Až 80 percent detí preskočí niektorú z vývojových fáz pohybu
Až 80 percent detí preskočí niektorú z vývojových fáz pohybu
16
JUN

Ak dieťa vynechá niektoré vývojové štádium, môže mať neskôr problémy so sústredením, trpieť dyslexiou alebo dysgrafiou. 

Deficit zinku je príčinou nízkej výkonnosti i svalových problémov
Deficit zinku je príčinou nízkej výkonnosti i svalových problémov
15
JUN

Zinok je jedným zo stopových prvkov, ktoré sú v organizme športovcov nízko zastúpené. 

Máte stres? Tieto jedlá vám ho pomôžu prekonať
Máte stres? Tieto jedlá vám ho pomôžu prekonať
12
JUN

Pracovný stres. Sociálny stres. Nedostatok času. Do toho všetkého sa snažíme jesť zdravo, chutne a bez výčitiek. 

Aké cestoviny zaručia dostatok energie pred športovým výkonom?
Správna príprava cestovín zaručí dostatok energie pred športovým výkonom
10
JUN

Zasýtenie správnymi sacharidmi pred výkonom nám vie výrazne pomôcť. Veľmi ľahkou, chutnou  a rýchlou alternatívou takéhoto jedla sú cestoviny.

Spestrite si zdravé pokrmy pestom
Spestrite si zdravé pokrmy pestom
8
JUN

Pesto je špecialitou talianskej kuchyne. Dnes sa vďaka fantázii fanúšikov varenia stáva obľúbeným po celom svete a môžeme si pochutnávať na nápaditých kombináciách. 

Kedy pri športe potrebujeme izotonický nápoj?
Kedy pri športe potrebujeme izotonický nápoj?
4
JUN

Správne množstvo minerálov a cukrov pred a počas tréningu alebo súťaže nám môže pomôcť potlačiť únavu, zvýšiť výdrž a udržať stabilnú hladinu cukru v krvi. Pozor! Tu neplatí pravidlo, že čím viac, tak tým lepšie.