16. DEC 2016

Dopyt Slovákov po kvalitnejších potravinách rastie

redakcia

Len niekoľko mesiacov je špeciálne slovenské mandľové maslo na trhu a už spôsobilo ošiaľ. 

Po zverejnení informácie o získaní svetového ocenenia ho chce vyskúšať čoraz viac Slovákov. Výrobné linky idú naplno a všetko, čo sa vyrobí, už aj mizne z pultov predajní či e-shopu.

Medzimesačne narástli objednávky na mandľové maslo od slovenskej spoločnosti POWERLOGY o viac než sto percent. „Počas  24 hodín od spustenia predaja sme predali 620 masiel. Takáto rýchla reakcia nás naozaj zaskočila, ale veľmi príjemne,“ hovorí jeho autor/tvorca, Dušan Plichta. Pritom špeciálne mandľové maslo vo veľkom nenakupujú len partneri v bio predajniach či v supermarketoch, ale aj bežní spotrebitelia. „Zákazníci, ktorí si ho kupujú pre svoju potrebu, už po prvom vyskúšaní priamo berú zvýhodnené trojbalenia. Jeden zo supermarketov, v ktorom sa už naše maslo predáva, napríklad rovno objednal 500 kusov,“ doplňuje D. Plichta.

powerlogy maslo
Zdroj: powerlogy.sk

Maslo zo 100 % bio mandlí, ktoré tento rok získalo zlatú hviezdu na GREAT TASTE AWARDS, je produkované v malej špecializovanej výrobe v Nitre, ktorá momentálne, ako jedna z mála, prechádza bio certifikáciou. Mandle sú šetrne spracované podľa vlastnej receptúry, krátko sa pražia, chladnú a neskôr sa dostávajú do špeciálneho guľôčkového mlyna, kde sa pomaličky sekajú a melú, až do žiadanej krémovej, ale zároveň chrumkavej konzistencie. Neskôr nasleduje ručné plnenie. Výsledný produkt obsahuje len 100 % bio mandle zo Sicílie a štipku morskej soli. Nenachádza sa v ňom žiaden cukor, emulgátory, konzervačné látky, a už vôbec nie palmový olej, ako býva zvykom pri výrobe podobných produktov. „Zákazníci nám často píšu a dávajú spätnú väzbu. Oceňujú najmä bezchybnú kvalitu masla a intenzívnu chuť mandlí bez cukru či prídavných látok,“ prezrádza Dušan Plichta. Výroba jednej várky, asi 20 kg masla, trvá približne jednu hodinu a počas nej sa vytvorí jeho 200 kusov. Tie sú ihneď vypredané.

Priazeň spotrebiteľov Powerlogy posúva vpred aj vo vývoji nových produktov. „Nesmierne nás teší, že ľudia preferujú vo svojom stravovaní i keď drahšie, ale kvalitnejšie produkty. Preto pripravujeme alternatívu k typickému populárnemu čokoládovo-orieškovému produktu, ktorý si deti zvyknú ráno dávať na chlebík, no z nášho pohľadu je výrazne presladený. Naším cieľom je v budúcom roku uviesť na trh jeho zdravšiu verziu, pri plnej a lahodnej chuti, ako aj špeciálny kolagén proteín, ktorý je špičkou vo svojej kategórii výživy pre zdravie a výkon,“ dodáva na záver D. Plichta.

POWERLOGY je slovenská značka, ktorá svojím portfóliom ponúka riešenie zdravých a chutných raňajok a snackov. Zakladateľ Dušan Plichta absolvoval viacero zahraničných certifikácií a školení – od pobytu na kávových plantážach v Brazílii, až po semináre so svetovými celebritami z oblasti výživy a športu. Všetky výrobky pod touto značkou sú vyrábané len z tých najkvalitnejších surovín a spĺňajú náročné kritériá. Dôraz je pritom kladený na zabezpečenie zdravej a stabilnej energie pre optimalizáciu funkcie buniek. Produkty tak nesmú obsahovať žiadne konzervačné látky, dochucovadlá, farbivá, lepok, laktózu ani klasický cukor. V portfóliu si zákazníci nájdu od bio výberovej kávy POWER COFFEE, cez rôzne druhy masiel, čokoládu či raňajkovú bezlepkovú zmes.

Zdroj: tlačová správa

Zdroj foto: powerlogy.sk 

 

 


DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Dopyt Slovákov po kvalitnejších potravinách rastie

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Chudnutie

 

Aký je podľa vás najúčinnejší spôsob chudnutia?

Jednoznačne diéty
Zdravé stravovanie
Pravidelné cvičenie
Kombinácia cvičenia a zdravého stravovania

Celkom hlasovalo: 959
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.