Dopyt Slovákov po kvalitnejších potravinách rastie
Len niekoľko mesiacov je špeciálne slovenské mandľové maslo na trhu a už spôsobilo ošiaľ.
Po zverejnení informácie o získaní svetového ocenenia ho chce vyskúšať čoraz viac Slovákov. Výrobné linky idú naplno a všetko, čo sa vyrobí, už aj mizne z pultov predajní či e-shopu.
Medzimesačne narástli objednávky na mandľové maslo od slovenskej spoločnosti POWERLOGY o viac než sto percent. „Počas 24 hodín od spustenia predaja sme predali 620 masiel. Takáto rýchla reakcia nás naozaj zaskočila, ale veľmi príjemne,“ hovorí jeho autor/tvorca, Dušan Plichta. Pritom špeciálne mandľové maslo vo veľkom nenakupujú len partneri v bio predajniach či v supermarketoch, ale aj bežní spotrebitelia. „Zákazníci, ktorí si ho kupujú pre svoju potrebu, už po prvom vyskúšaní priamo berú zvýhodnené trojbalenia. Jeden zo supermarketov, v ktorom sa už naše maslo predáva, napríklad rovno objednal 500 kusov,“ doplňuje D. Plichta.
Maslo zo 100 % bio mandlí, ktoré tento rok získalo zlatú hviezdu na GREAT TASTE AWARDS, je produkované v malej špecializovanej výrobe v Nitre, ktorá momentálne, ako jedna z mála, prechádza bio certifikáciou. Mandle sú šetrne spracované podľa vlastnej receptúry, krátko sa pražia, chladnú a neskôr sa dostávajú do špeciálneho guľôčkového mlyna, kde sa pomaličky sekajú a melú, až do žiadanej krémovej, ale zároveň chrumkavej konzistencie. Neskôr nasleduje ručné plnenie. Výsledný produkt obsahuje len 100 % bio mandle zo Sicílie a štipku morskej soli. Nenachádza sa v ňom žiaden cukor, emulgátory, konzervačné látky, a už vôbec nie palmový olej, ako býva zvykom pri výrobe podobných produktov. „Zákazníci nám často píšu a dávajú spätnú väzbu. Oceňujú najmä bezchybnú kvalitu masla a intenzívnu chuť mandlí bez cukru či prídavných látok,“ prezrádza Dušan Plichta. Výroba jednej várky, asi 20 kg masla, trvá približne jednu hodinu a počas nej sa vytvorí jeho 200 kusov. Tie sú ihneď vypredané.
Priazeň spotrebiteľov Powerlogy posúva vpred aj vo vývoji nových produktov. „Nesmierne nás teší, že ľudia preferujú vo svojom stravovaní i keď drahšie, ale kvalitnejšie produkty. Preto pripravujeme alternatívu k typickému populárnemu čokoládovo-orieškovému produktu, ktorý si deti zvyknú ráno dávať na chlebík, no z nášho pohľadu je výrazne presladený. Naším cieľom je v budúcom roku uviesť na trh jeho zdravšiu verziu, pri plnej a lahodnej chuti, ako aj špeciálny kolagén proteín, ktorý je špičkou vo svojej kategórii výživy pre zdravie a výkon,“ dodáva na záver D. Plichta.
POWERLOGY je slovenská značka, ktorá svojím portfóliom ponúka riešenie zdravých a chutných raňajok a snackov. Zakladateľ Dušan Plichta absolvoval viacero zahraničných certifikácií a školení – od pobytu na kávových plantážach v Brazílii, až po semináre so svetovými celebritami z oblasti výživy a športu. Všetky výrobky pod touto značkou sú vyrábané len z tých najkvalitnejších surovín a spĺňajú náročné kritériá. Dôraz je pritom kladený na zabezpečenie zdravej a stabilnej energie pre optimalizáciu funkcie buniek. Produkty tak nesmú obsahovať žiadne konzervačné látky, dochucovadlá, farbivá, lepok, laktózu ani klasický cukor. V portfóliu si zákazníci nájdu od bio výberovej kávy POWER COFFEE, cez rôzne druhy masiel, čokoládu či raňajkovú bezlepkovú zmes.
Zdroj: tlačová správa
Zdroj foto: powerlogy.sk