Mýty o chudnutí a cvičení po pôrode
17
OKT
Mýty o chudnutí a cvičení (nielen) po pôrode
Palo Hlubina

O cvičení a zhadzovaní hmotnosti po pôrode existuje veľa mýtov. Vybrali sme tie najfrekventovanejšie a pozreli sa na to, ktoré sú pravdivé a ktoré nie.

Celý článok
Prečo prestávame cvičiť a ako vydržať
Prečo prestávame cvičiť a ako vydržať
16
OKT

Každý, kto sa už niekedy pokúšal cvičením vylepšiť svoju postavu, či už schudnúť, vyformovať, spevniť..., vie, že je to beh na dlhú trať. Najmä ak chcete dosiahnuť dlhodobý efekt. Spočiatku ste namotivovaný, tešíte sa z každého tréningu, no postupne motivácia upadá a vám sa chce čoraz menej. Prečo je to tak?

Takto vám ovsené vločky budú chutiť
Takto vám ovsené vločky budú chutiť
13
OKT

Táto potravina patrí určite k veľmi známym, aj keď stále nie až tak obľúbeným potravinám. Ich jedinou nevýhodou však je ich nie najlepšia (aspoň pre mňa) chuť, ktorá sa však dá veľmi ľahko upraviť. Ak si ich príjem osvojíte aj vy, budete z nich už iba ťažiť. 

Recenzia: Vivobarefoot Stealth 2
Michal Lakatoš
Recenzia Vivobarefoot Stealth 2
11
OKT

Nie som Vivobarefoot začiatočník, a preto som šiel do tejto recenzie poznačený skúsenosťami z iných modelov tejto značky. 

Nenechajte zamrznúť ľudí bez domova!
Adela Jasenovcova
Nenechajte zamrznúť ľudí bez domova!
10
OKT

Leto už akoby ani nebolo, rána sú čoraz chladnejšie a zima nám zalieza pod nechty. Nevadí, prikúrime. Horšie časy sa však blížia práve pre ľudí bez domova, ktorí každoročne prichádzajú kvôli chladu o život. Expert na otužovanie sa im rozhodol pomôcť.

Prečo by mala vaša dcéra robiť modernú gymnastiku
Adela Jasenovcova

Dievčatá sa môžu modernej gymnastike venovať už od raného detstva. Rozprávali sme sa so šéfkou športového klubu ŠK JUVENTA BRATISLAVA Ing. Erikou Šimonovou aj o tom, čo robiť, keď dieťa nemá vzťah k športu.

Jesenné zmeny zvládnete s novou Magnesia RED brusnica
redakcia
Beh_Outdoor
6
OKT

Nastupujete od septembra do novej práce, alebo vás po lete čaká náročný štvrťrok? Či máte pred sebou štvordňový prechod hrebeňom Nízkych Tatier? Nástrahy jesene nemusia byť iba o ubúdajúcom slnečnom svetle a chladnejších ránach.

Chýba vám v tele železo? Takto si ho doplníte
Chýba vám v tele železo? Takto si ho doplníte
3
OKT

Železo je pre ľudský organizmus veľmi dôležité. Jeho nedostatok sa prejavuje tak u deti, ako aj u dospelých zvýšenou únavou, málokrvností alebo až anémiou. Výhodou však je, že jeho nedostatok sa dá pomerne ľahko a rýchlo doplniť úpravou jedálnička a konzumáciou vhodných potravín. 

Jeseň je tu, otužovanie začína
Jeseň je tu, otužovanie začína
2
OKT

Chcete posilniť svoje zdravie, obranyschopnosť a zvládnuť jeseň aj zimu bez nepríjemných viróz, či nachladnutia? Začnite otužovať.

Zdravé cvičenie v pohodlí domova
redakcia
Sport_Woman_Exercise
29
SEP

Aj keď sa chceme udržiavať vo forme, nie každému z nás vyhovuje pravidelná návšteva fitnescentra. Či už nám nie je príjemné cvičenie pred inými ľuďmi, nehodláme používať tamojšie stroje alebo chceme jednoducho ušetriť, domáci tréning určite je alternatívou.

Cícer – poklad medzi strukovinami
Adela Jasenovcova
Cícer – poklad medzi strukovinami
28
SEP

Jeho oriešková chuť zabezpečuje všestranné využitie v mnohých kuchyniach sveta. Nájdete ho v podobe hladkého hummusu z Maroka, v španielskej polievke, či v korenistom indickom karí pokrme. Okrem toho, že je chutný, je aj zdravý.

Tréning naboso je len začiatok
Palo Hlubina
Tréning naboso je len začiatok
27
SEP

Chodenie alebo behanie naboso je trendom. No len málokto vie, že bosí tréning je súčasťou komplexného tréningu tela, ktoré poskytuje ideálne zdravie a fyzickú kondíciu. V texte sa tiež dozviete, ako to súvisí so ženskou krásou aj detskými preliezkami.

Igor Bukovský: Táto kniha vás šokuje!
redakcia
Igor Bukovský: Táto kniha vás šokuje!
26
SEP

„Dr. Michael Greger je človek s hlavou plnou informácií  a so srdcom na správnom mieste! Túto knihu som si kúpil hneď po jej vydaní v angličtine a som nesmierne rád, že bude k dispozícii aj v češtine – vrelo Vám ju odporúčam! Bude to čítanie, ktoré mnohých poučí a niektorých asi šokuje,“ tvrdí známy výživový poradca MUDr. Igor Bukovský, PhD.

Potraviny, ktoré sú ideálne priamo po tréningu
Potraviny, ktoré sú ideálne priamo po tréningu
26
SEP

Najvhodnejším časom, kedy vie vaše telo využiť potenciál kvalitného jedla na 100%, je po tréningu. Aké sú teda najvhodnejšie jedlá po cvičení?

Ako športovať v chladnejšom počasí a neochorieť
Redakcia

Využili ste leto tak, ako sa patrí a začali ste pravidelne športovať? Bola by škoda zahodiť svoje odhodlanie s príchodom sychravých dní. Zvlášť ak uprednostňujete pohyb vonku – napríklad bicyklovanie, beh, nordic walking či street workout.

Lepší výkon aj po päťdesiatke?
Lepší výkon aj po päťdesiatke?
24
SEP

Odpoveď je jednoduchá: Áno, dá sa to! Na zlepšovaní výkonu sa dá pracovať v každom veku, rozdiel je iba v tom, že vo vyššom veku by tréningový plán nemal byť rovnaký, ako keď ste mali dvadsať. 

Tipy na správny strečing
Tipy na správny strečing
22
SEP

Strečing je dôležitá súčasť každého tréningu. Bez ohľadu na to, akému pohybu sa venujete. Viete, aké druhy strečingu existujú a ktorý je pre vás vhodný?

Ďalšie články
Chudnutie

 

Aký je podľa vás najúčinnejší spôsob chudnutia?

Jednoznačne diéty
Zdravé stravovanie
Pravidelné cvičenie
Kombinácia cvičenia a zdravého stravovania

Celkom hlasovalo: 981
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.