Zvoľte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Ďalšia strana
Zbavte sa boľavých chodidiel vďaka jednoduchým cvikom!
19
APR
Bolia vás chodidlá? Sú na to cviky
Janka

Bolievajú vás nohy, päty, alebo máte otlačené plôšky chodidiel a opuchnuté prsty? Vďaka jednoduchým cvikom, ktoré môžete robiť aj doma, nohám uľavíte.

Celý článok
Čas jari a medvedieho cesnaku je už tu!
Eva Vlková
Čas jari a medvedieho cesnaku je už tu!
23
MAR

Aj vás každý rok vzrušuje téma medvedieho cesnaku? Chodíte si sami nazbierať, či si prinesiete z trhu? Alebo si radšej kúpite hotové výrobky s týmto zeleným pokladom?

Ako sa udržiavať fit aj počas tehotenstva
Silvia Hadeková
Ako sa udržiavať fit aj počas tehotenstva
22
MAR

Dva prúžky na tehotenskom teste by nemali znamenať koniec aktívneho života a cvičenia. Práve naopak, ak nemáte žiadne komplikácie, nič lepšie pre seba, svoje telo, psychiku a nakoniec aj pre svoje bábätko urobiť nemôžete. 

Vitamíny a minerály, bez ktorých sa športovci nezaobídu
Vitamíny a minerály, bez ktorých sa športovci nezaobídu
17
MAR

Za nedostatkom energie pri tréningu či svalovými kŕčmi môže byť deficit kľúčových mikroživín. 

Tajomstvo chudnutia odhalené! Skúste matcha zelený čaj
Tajomstvo chudnutia odhalené! Skúste matcha zelený čaj
13
MAR

Čaje sú výborným doplnkom pitného režimu a pokiaľ si vyberiete správne, môžu vám pomôcť aj s redukciou hmotnosti. 

Repkový olej ako neoddeliteľná súčasť dobrého stravovania
redakcia
Repkový olej ako neoddeliteľná súčasť dobrého stravovania
9
MAR

Repkový olej by sa mal stať stálou súčasťou výživy. Má všestranné použitie i viaceré zdravotné výhody. 

| Počet komentárov: 1
Nepodceňte príchod jari, doplňte si horčík
redakcia
Nepodceňte príchod jari, doplňte si horčík
9
MAR

Dlhé zimné dni, oslabená imunita, menej pestrá strava – to všetko sa podpíše na našom tele počas zimy. Jar už však nie je ďaleko. Na to, aby náš organizmus zvládol túto zmenu, musí fungovať stopercentne. K tomu pomôže aj horčík.

Prečo dať prednosť hnedej ryži pred bielou?
Adela Jasenovcová
Prečo dať prednosť hnedej ryži pred bielou?
7
MAR

Väčšina spotrebiteľov si v obchode vyberie radšej  bielu než hnedú ryžu z dôvodu rozdielneho vzhľadu. 

Aj medvede poznajú účinky medvedieho cesnaku. A čo vy?
Adela Jasenovcová
Aj medvede poznajú účinky medvedieho cesnaku. Ako ste na tom vy?
6
MAR

Skoro na jar začínajú rásť dlhé jazykovité listy cesnaku medvedieho. Keď sú všetky ostatné bylinky ešte pod zemou, naberá na svojej sile. 

Srvátka je pokladom pre zdravie. Ako ju zaradiť do jedálnička?
Srvátka je pokladom pre zdravie. Ako ju zaradiť do jedálnička?
22
FEB

Srvátku ocenia ľudia s nadváhou, tráviacimi ťažkosťami a oslabenou imunitou, športovci a vôbec všetci vyznávači zdravého životného štýlu.

Prečo sme po ťažkom obede ospalí?
Po ťažkom obede sme ospalí. Má to svoje biochemické opodstatnenie
20
FEB

Odskočíme si z práce na obed a dáme si niečo z tradičného slovenského menu. Tušíme, že po obede už takí produktívni nebudeme. Má to svoje chemické vysvetlenie.

 

Maslo ghí – všestranný pomocník nielen v kuchyni
Maslo ghí – všestranný pomocník nielen v kuchyni
17
FEB

Prepustené maslo je zdrojom dôležitých živín, je vhodné na varenie, pečenie i vyprážanie pri vysokých teplotách a môžu ho konzumovať aj tí, ktorí trpia intoleranciou laktózy.  

Pestrá a vyvážená strava počas chudnutia
Júlia Rašlová
Pestrá a vyvážená strava počas chudnutia
16
FEB

Vyvážená a pestrá strava tvorí až 70 % úspechu pri redukcii nadváhy a obezity. Strava musí telu dodávať potrebnú energiu a živiny.

Na možnosť otehotnieť vplýva nadváha a inzulínová rezistencia
redakcia
Na možnosť otehotnieť vplýva nadváha a inzulínová rezistencia
15
FEB

Priviesť na svet dieťa je najprirodzenejšou túžbou každej ženy. No každá je iná, rozhoduje vek i celkový stav zdravia či nadváha. 

Repkový olej je univerzálny. Kde a prečo ho použiť?
redakcia
Repkový olej je univerzálny. Kde a prečo ho použiť?
14
FEB

Hlavnými pozitívami repkového oleja je ideálny pomer omega-3 a omega-6 tukov, obsah viacerých vitamínov, univerzálna chuť a vysoký bod zadymenia. 

Bez bielkovín svaly neporastú. Odkiaľ ich čerpať?
Bez bielkovín svaly neporastú. Odkiaľ ich čerpať?
13
FEB

Svalová hmota je veľmi dôležitá aj pre ženy, pretože čím viac svalov máme, tým viac tuku spálime. 

Akými potravinami znížiť cholesterol?
Akými potravinami znížiť cholesterol?
8
FEB

Zvýšená hladina cholesterolu v krvi patrí v súčasnej dobe medzi základné faktory ovplyvňujúce vznik kardiovaskulárnych ochorení. 

Ako bojovať proti hladu?
Ako bojovať proti hladu
6
FEB

Hlad sa môže stať veľmi ľahko nepriateľom. Regulácia hladu a jeho hravé zvládnutie však nemusí byť ťažkým orieškom, ak máte potrebné znalosti. 

 

Chudnete a pijete „ionťáky“ pri cvičení? Pozor na to!
Chudnete a pijete „ionťáky“ pri cvičení? Pozor na to!
2
FEB

„Iontový nápoj je tréningový nápoj, ktorý s chudnutím nemá nič spoločné. Podľa obsahu ho môže podporiť, alebo nie,“ objasňuje profesionálny tréner PhDr. Ľuboš Gsch.

Cenné omega-3 a omega-6 tuky. Ako ich doplniť do tela?
redakcia
Cenné omega-3 a omega-6 tuky. Ako ich doplniť do tela?
31
JAN

Ešte donedávna boli tuky vo všeobecnosti vnímané skôr negatívne. Tento trend už, našťastie, pominul a dnes vieme, že tuky by mali byť súčasťou každodenného stravovania, pretože dodávajú do tela koncentrovanú formu energie. Je však potrebné rozlišovať medzi nimi tie, ktoré sú pre náš organizmus nevyhnutné, a tie, ktorých príjem by sme mali obmedziť.

Zvoľte stranu: 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | Ďalšia strana
Chudnutie

 

Aký je podľa vás najúčinnejší spôsob chudnutia?

Jednoznačne diéty
Zdravé stravovanie
Pravidelné cvičenie
Kombinácia cvičenia a zdravého stravovania

Celkom hlasovalo: 840
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.